Tarieven
De tarieven van Borre Mondzorg zijn (net als alle landelijke tandartstarieven) vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZA). De kosten voor de tandheelkundige behandelingen zijn voor iedereen gelijk.
Heeft u na het lezen van deze tarieven nog vragen? Bel of mail gerust even met ons, wij helpen u graag verder! Dit kan per mail (info@borremondzorg.nl) of per telefoon: 074 – 205 1580.
Borre Mondzorg is niet verantwoordelijk voor de correctheid van de (door derden gepubliceerde) tarieven. Er kunnen dan ook geen rechten aan ontleend worden. Dit geldt ook voor spelfouten.
Voorwaarden
- Bij behandelingen boven € 250,- maken we altijd een gespecificeerde begroting voor u op.
- We raden u aan om goed te informeren wat wel en niet vergoed wordt door de zorgverzekering.
- Onze begroting is 3 maanden geldig binnen hetzelfde kalenderjaar.
- De techniekkosten van onze tandtechnische leverancier kunnen in de tussentijd veranderen.
De nota
In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom hebben wij het versturen van onze rekeningen uitbesteed aan het bedrijf Intelly. U zult echter niets merken van de tussenkomst van dit bedrijf. Uw rekening gaat eerst langs de zorgverzekeraar, mocht er een restbedrag over blijven dan zal deze rechtstreeks door ons naar u gefactureerd worden via post of email.
Uw rekening is opgebouwd uit de verrichtingen die wij tijdens de behandeling hebben uitgevoerd. Bij elke verrichting hoort een vast tarief dat door de Nederlandse Zorgautoriteit is vastgesteld. Wilt u weten welke tarieven voor tandheelkunde er zijn kijk dan eens op www.allesoverhetgebit.nl en de site van de NZa zelf.
Betalen
Het is ook mogelijk om de rekening van uw bezoek direct contant en per pin te betalen bij de balie. U krijgt dan na betaling de nota mee ten behoeve van uw eigen administratie.
We verwelkomen u graag in onze praktijk en kijken uit naar uw bezoek!
Mocht er op het laatste moment toch iets tussen zijn gekomen, waardoor u niet meer kunt komen, dan kunt u de afspraak altijd verzetten. Dit horen we dan graag minimaal 24 uur van tevoren. Hierna zijn wij genoodzaakt u de kosten van de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
Heeft u in de tussentijd vragen? Bel of mail gerust even met Ans, zij helpt u graag verder!
Klachtenregeling & garantie
Uiteraard doen we bij Borre Mondzorg ons uiterste best om u met 100% tevredenheid te behandelen. Toch kan het soms voorkomen dat u ontevreden bent over een behandeling of één van onze medewerkers. We stellen het op prijs als u ons hiervan op de hoogte stelt, zodat we samen kunnen werken aan een oplossing.
Persoonlijk gesprek
Als u een klacht heeft horen we dit het liefst van u persoonlijk, zodat we hierover in gesprek kunnen gaan met de betrokkene(n). Op deze manier kunt u rustig en uitgebreid aangeven waar u niet tevreden over bent. Dit is voor ons belangrijk om te weten en geeft ons de gelegenheid om het samen met u op te lossen.
Komen we er echt samen niet uit, dan is het voor u goed te weten dat wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT.